onsdag den 14. juli 2010

Lidt opdatering

Ja, nu har sommeren jo rigtig meldt sin ankomst, så det er jo ikke meget man får sat sig her foran PC'en og opdateret hjemmesiden.
Men nu må jeg heller komme med en lille smule opdatering.

Børnene har fået sat deres pool op, så nu er der rig mulighed for at få sig en sval dukkert i det meget varme sommervejr vi har for tiden.


Blomsterne ved drivhuset står også rigtigt fint for tiden.
Det er dejligt med alle de skønne farver.




Den ene dag fik vi besøg af en guldsmed og jeg var heldig at nå at få et enkelt billed af den, inden den igen strøg afsted.


Vi har heldigvis massere af hyld, så naturligvis skulle der også laves noget hyldeblomstsaft.
Planen var egentligt at der skulle være lavet mere, men jeg tror nu jeg vil lade nogle blive tilbage, så der også kommer bær, så man, senere på året, kan nyde lidt hyldebærsaft også.
Jeg har ikke billeder af det, men ud over hyldeblomstsaftebn, så er der også syltet rødbeder og lavet agurksalat.
Der er nu ikke noget så lækkert som når man kan lave en masse ting af alt det man har i haven.
Jo, vi nyder livet på landet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar